Cum sa folosesti Instagram pentru a-ti construi propriul brand

Emirra 06.11.2016

Instagram are cu mai mult de 80 de milioane de utilizatori decat Twitter, dar tu probabil, folosesti Twitter pentru a-ti promova afacerea și proprietățile,  lăsând reteaua Instagram catre “generația selfie” .

Instagram este o platformă socială media neexploatată de agenții imobiliari și un mod ideal pentru tine de a-ti scoate în evidență cunoștințele/experienta pe care o ai in zona ta , precum și unele dintre proprietățile pe care le vinzi/inchiriezi la momentul actual. Dar, mai întâi, ai descărcat aplicația pe telefonul smartphone? Vezi acest indrumar ca sa știi exact cum să-ti setezi contul.

Odată ce contul tau este configurat, utilizeaza următoarele sfaturi ca punct de plecare și vei fi un profesionist Instagram în cel mai scurt timp:

- Completeaza-ti profilul. Numele companiei, site-ul și datele de contact trebuie să fie ușor de identificat și brand-ul tau ar trebui să fie recunoscut instantaneu prin intermediul fotografiei de profil;
- Fii consistent. În cazul în care nu poti administra / nu poti posta mesaje zi de zi, incepe cu cateva pe saptamana.
- Utilizeaza Hashtaguri inteligente. Păstreaza-le relevante.
- Nu posta doar fotografii ale proprietatilor pe care le vinzi/ închiriezi.
- Utilizeaza filtrele cu înțelepciune.
- Urmărește alte persoane; acestia ar putea deveni clientii tai intr-o zi!
- Partajeaza fotografii. Atunci când postezi o nouă fotografie pe Instagram, distribui-o si pe Twitter și Facebook.
- Este foarte bine sa duci la bun sfarsit aplicarea sfaturilor de mai sus , dar nu se poate face acest lucru fără a avea un conținut de calitate pentru a-l posta în primul rând. Deci, ce ar trebui să postez?

Mai jos este o listă cu 10 lucruri pe care le-ai putea posta pentru a genera interes catre brand-ul tau si a arata potentialilor clienti ca esti un expert in zona ta locala:

- Proprietati pe care le ai la vanzare/inchiriere, dar păstrează acest lucru la un nivel minim. Cand postezi fotografia utilizeaza hashtaguri relevante de exemplu #apartamentedeinchiriatbacau, iar cei care vor cauta Apartamente de inchiriat in Bacau vor vedea si postarea ta.
- Marturii/testimoniale ale clientilor. Instagram permite videoclipuri de 15 secunde. Ce pot sa spuna clientii tai despre tine in doar 15 secunde?
- Puncte turistice locale. Partajarea de fotografii ale punctelor turistice locale, acest lucru va consolida faptul ca faci parte dintr-o comunitate și esti mai mult decât un birou de bussiness.
- Scolile locale. Una dintre ele a organizat vreun eveniment deosebit in ultima vreme? Intreaba-I daca poti posta o fotografie a scolii/evenimentului odata cu felicitarile tale.
- Ai o hartă pe site-ul tau in care se pot vizualiza scolile, gara, statiile de autobuz si alte puncte de interes din zona ta? Posteaza o fotografie a hărții și fa-le cunoscut oamenilor ca pot vizualiza aceste detalii pe site-ul tau.
- Locuri frumoase din zona ta. Fa o poza peisajului și impartaseste acest lucru cu cei din reteaua ta.
- Evenimente locale. Stii un targ de Crăciun care vine? Sau un târg de mâncare? Împărtășește-l!

Scopul tau este de a face oamenii sa capete încredere în cunoștințele/ in experienta pe care o ai in zona ta. Probabil știi deja totul despre zona ta, despre orasul in care ai sediul, despre tara ta, dar Instagram iti oferă posibilitatea de a te arata / de a te da “mare” intr-o maniera (…) “regular basis”  . O pagină web statică este de mare folos, iar tu ar trebui să o păstrezi cu siguranță, dar postarile individuale si constante pe Instagram păstrează lucrurile proaspete și este o modalitate foarte bună de a interacționa cu oameni care ar putea fi în căutarea unei locuinte in zona ta.

Cum sa convertesti un Lead in potential Client fara a cheltui mai multi bani Evaluarea pentru Impozitare. Impozitul pe Cladiri 2017