Cum sa convertesti un Lead in potential Client fara a cheltui mai multi bani

Emirra 02.04.2016


Cum sa convertesti un Lead intr-un Client fara a cheltui mai multi bani

Ai avut vreodată probleme in a atrage mai multi Clienti din promovarea pe internet?

Una dintre problemele cu care se confrunta zilnic unui agent imobiliar este aceea de a converti un Lead primit intr-un potential Client, dar există modalități de a face acest lucru mult mai usor.

Uite 3 moduri prin care poti mari rata de conversia a Lead-urilor in potentiali Clienti:

1. Organizeaza-te!
Stabileste-ti agenda zilnica, programeaza-ti activitatile de zi cu zi prin stabilirea unui interval de 1-2 ore in care sa-ti contactezi clientii vechi, dar si noile Lead-uri primite. Organizeaza-ti lista de Lead-uri in functie de sursa lor ( de unde au venit: din promovarea online, din cotidianele locale, din social media, etc), noteaza-ti fiecare interactiune avuta cu acestia pentru a stoca un istoric cu potentialii Clienti.

2. Fii pregătit
În momentul în care primesti un Lead, „ceasul începe să ticăie”. Conform unui studiu american, daca raspunzi unui Lead in decurs de 5-10 minute de la primirea lui, procentul de interactiune cu acesta este de 50% mai mare decât în ​​cazul în care il contactezi dupa 30 minute. Seteaza-ti alerte pe telefon si/sau e-mail pentru a te asigura ca vei raspunde Lead-urilor primite in cel mai scurt timp.

3. Fii perseverent
Sansele de conversie a unui Lead intr-un Client sunt destul de scăzute în cazul în care contactati telefonic respectivul Lead doar o singură dată. Cu toate acestea, 93% dintre Lead-uri sunt convertite in potentiali Clienti de abia la a 5-a interactiune cu acestia. Seteaza-ti in calendar Follow up cu fiecare Lead primit si fii persevernt in actiunile intreprinse. Campaniile de e-mail marketing / newslettere sunt o modalitate foarte bună de a-ti menține o prezență constantă in randul Clientilor tai. Există programe care ofera campanii standard de newsletter, sau iti poti crea propria ta campanie personalizata. De asemenea, iti poti seta trimiterea automata de e-mailuri cu ofertele cele mai recente catre Lead-urile care corespund criteriilor de cautare a proprietatilor.

Pentru mai multe sfaturi legate de rata de conversie a Lead-urilor in Clienti urmariti blogul Emirra.ro

Cum sa folosesti Instagram pentru a-ti construi propriul brand